Gym och Hockeykväll !!!!

Började dagen med att gå ut på långpromenad med söta "Brorsan" igen ..Inte lika varmt i dag men solen kommer fram lite då o då ..

Väl hemma igen blev det att proppa i sig en massa frukter  ..Har bestämt mig för att bli nyttigare och äta mycket mer Tröttheten vill inte släppa och känner att jag måste bli piggare för att orka med barnen o träning o allt annat ..

Blev sen att gå till gymmet med äldsta sonen ..Han tycker jag är sååååå pinsamt o vill inte gå med mig igen ..Själv tycker jag det bara är trevligt att småprata lite när man tränar men får väl prata med nån annan främling på gymmet hädan efter .. Middagen blev min favorit Mossarela ,Tomater och Basillika ..Så gott ..

Nu håller jag tummarna hårt för Brynäs ..Är så galen i Hockey så hejar även på DIF "skratt" :-) ..Perfekt att heja på 2 lag ..Nån går det oftast bra för :-)))) ..

I morgon är en härlig Fredag när alla mina hjärtan kommer hem ..
Längtar <3
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!