Mamma kläder på Picco, Grattis Estelle bernadotte !

 
 
Trevlig Lördag alla ..
 
I går var vi över hela Visby o letade efter Mamma kläder .. Eftersom jag är typen som växer STORT överallt o inte kommer i mina vanliga kläder längre så tänkte ja .. Hoppar över att packar ned en massa kläder ..Som jag ändå inte kan ha ..
Och köper billigt nytt när jag är på Ön Ist ..
Vad händer !!!!


Jo ,,Finns inte ens en enda butik som säljer mamma kläder på hela Ön ..Vad är det här?!!! .. Jag gillar att beställa från nätet men vill ha möjlighet att köpa direkt i butiker också ..
Som ett under  !!!
Så hittade vi en urrrr gullig liten butik ..Vid namnet Picco på Adelsgatan som hade lite mamma kläder .. Tror det var länge sedan jag blev så glad över att köpa lite kläder ..
Och hon som har butiken var så trevlig också . ...
Finns även som gillar sida på Fb !!
Lite tips så här på Lördags förmiddagen

Grattis Estelle på 1 års dagen ..Oas vad man  tycker om Kungahuset så är hon ju så otroligt sött  ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!