Gymnasieval , Nostalgi och Alla hjärtans dag !




Jag som 16 åring ..Nostalgi !!!!!

I förrgår valde min äldsta son till Gymnasium ..Första valet blev Transport o Fordon ( tror jag den hete) i Bromma !
Tycker det var ett bra val eftersom man får både B och C körkort ..Betyder inom dom flest arbeten ..
Själv har jag svårt att förstå att min Jimmie är stora killen nu ..
Herre gud !!!Var ju igår ( typ) jag var 16 år .. Börjar känna att tiden går för fort ..
I går var det alla <3 -dag .. Det firades med änglarna och middag :-) ..


Hamburgare först i hjärtan och sedan pannkakor i hjärtform till efterrätt med hallon till :-) ...Fick även så söta kort från små killarna ..Gulligt <3 ..
Tycker inte man ska köpa en massa enbart för den dagen utan sprid ut det över hela året ..
Ps: Blev lite dåliga kort ...

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!