Önskar er alla en fin Onsdag !!!
I dag kommer alla mina änglar hem ♥ ..Hade jag fått bestämma så hade dom varit hos mig alltid ..Men det går så klart inte ..
En bild från gårdagens Pannkaksdag ..Suddig men fick med alla 3 på sama kort ..Inte vanligt det inte ..Blev ingen Pannkakstårta ..Barnen ville absolut bara ha vanliga pannkakor med sylt o massor av grädde ..
                                                      
I morgon är det alla hjärtans da...g ..En fin dag som alla borde få bli uppvaktad på ..Är man singel så kanske man har barn att uppvakta eller vänner osv .. Men tycker inte man ska behöva köpa en massa ..Dom finaste sakerna kommer från dig själv ..Varför inte låta dagen bara bli en lugn o fin dag ..
Måste bara berätta om det här bandet jag haft nu sedan Lördags ..Helt underbart för alla gravida ..Med illamående ..Testa SEA-BAND !! ..Fungerar på mig även om jag kanske inte mår 100 % men mycket bättre ..Man ser lite lustig ut med dom på ..Som man är på G till gymmet hela dagen ..Men värt att testa ,Även till barn som har åksjuka !

Ha nu en riktigt fortsatt fin dag och tänk på att ta tillvara på dom små stunderna ♥


Kram

Kommentarer

  1. Finns det band för åksjuka också det måste jag testa på Michel.

    SvaraRadera
  2. Ja det är samma band ..Visste inte heller om det innan jag läste om det .. Tydligen har det funnits ett tag ..Testa det på Michel ..Funkar helt ok men är säkert olika o gäller att man har det rätt ...

    SvaraRadera
  3. Kikar in för att önska dig en fin alla hjärtans dag...å tusen tack för titten och goa ord hos mig:)

    Kram Anki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Anki ! Hoppas att din alla hjärtans dag varit fin också med nära o kära ..Kram :-)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!