Stressig Tisdag !!!


Blev en stressig dag .. Ärende i stan sen hem till tvätt och storhandling  .. Var sååååå skönt när jag kunde landa i soffan :-) ..Var Iaf skönt med sol även i dag även om den inte var lika varm som igår så blev det en promenad ute i fina vinter vädret ..


Eftersom det blev ändrade planer över lovet och 3 av barnen är borta så har jag bestämt att överaska  med ett nytt rum för små killara när dom kommer hem :-) .. Dom kommer bli så glada ..Kommer bilder när allt är klart ..


Blir även röjning av allt som inte används här hemma mer ..Har kläder i drivor ..Blir så skönt när allt kommer bli klart ..Lite fix blir det även i kök o vardagsrum ..Men bara små grejor ...


Men ikväll ska jag bara vila och se till att jag har ork att ta tag i allt i morgon .
Väldigt sugen att fixa håret och naglarna också .

Hittade dom här fina skorna på Hm

  ..Gillar militär grön färg på skor och kläder  .Men har förbud att handla något ,,, utom det nödvändigaste inför resan ..
Snart kan man börja räkna ner dagarna tills jag och hjärtat sitter vid polen men en paraplydrink (självklart alkoholfri för mig ) ..

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!