Solig picnic på Högklint och promenad iFridhem , Vibble

Vaknade upp till en solig Söndag här på Gotland  !!!

Helt underbart ! Var lika bra att ta till vara på vädret så blev picnic på Högklint ..Mysigt när snön smälter o fåglarna kvittrar .

 Sen långpromenad runt Fridhem och Vibble ..
 Hittade så gulliga Lammungar efter vägen .. Det är riktigt Gotlandkänsla det .

Gillar Visbys trånga gränder o mysiga affärer men finns även så många andra ställen runt Gotland



som nog många glömmer ..Så i dag slår jag ett aslag för hela Ön !!!


Hobertsgubben i Söder och Fårö i Norr .. Båda sevärda saker att åka till ..Även om Fårö ska man ta på Sommaren med sina underbara stränder ..I Sverige men känsla av att vara utomlands .. ..
 
 
Jag har ju världens bästa guide och honom kan jag ju tyvärr inte dela med mig .. Men finns säkert gott om dom om man kommer till ön :-) hahahaha ..


Önskar er alla en sagolik fortsättning på Söndagen ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!