Hej då Onsdag ! Hej Torsdag :-)

Go natt mina vänner ..
Blev ett sent inlägg ..Har haft fullt upp här i dag o ej hunnit suttit vid bloggen ..


Dagen började med att alla barn vart hemma från skolorna ..Blev en mysig frukost med alla samlade ( rätt ovanligt ) här hemma ..
..Vet inte om det är så här barn ser ut o,m dom är sjuka ..Tydligen gör mina det "skratt"  Blev en sen frukost o sen in mot stan på en massa ärende.. Den som undrar varför min 15 åring aldrig är med på bilder så är det för han inte vill ..Dom får bestämma själva om dom vill vara med eller inte ..

Passade på att ta med min dotter Isa ..Blev en liten tjej dag ..Eftersom hon ska gå i morgon ok mådde så pass bra så blev det både Kinamat , nya kläder o löshår ..Tänk ..Hon har fastnat för löshår likt sin mamma

:-) ...Försöker hinna med att ha små stunder med alla barnen lite då o då ..Även om det är svårt att hinna ..Tror alla föräldrar har lite dåligt samvete att man inte räcker till ..Har redan nu bokat in en kill dag med min minsting Elias för nästa månad ..Kan verka konstigt men runt den 20 har vi alltid en liten

mysdag ..Barnbidraget är ju till barnen även fast det ska räcka till tråkiga saker också så försöker jag att ge dom något extra ..Kan vara kläder, deras favotit mat osv ..Så blev lite kläder till killarna o Mc donals mat till dom 3 sjuklingarna där hemma ..O så gjorde vi barnens favorit efterätt ..Glass , grädde ,maränget ..Toppad med smält chocklad och färska jordgubbar ..Mums !!!
 




Ps: bild på den kommer i morgon ..Trevlig Natt !!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!