Home sweet home !!!

Home sweet home !!!

Då var man hemma i Stockholm igen med 3 av mina änglar .. <3  !!!
Säger bara det ,, att flyga är 100 gånger skönare än åka den där båten ..Tänk vilken tid man vinner .3,5 timme eller 35 min ..Vad skulle ni välja ?
 och så gott som lika billigt ...Om man är ute i tid :-) ..

Nu laddar om till ny vecka ..
Får se om det blir barnvagnsköp eller inte ... Jag älskar lyxvagnar men samtidigt vill jag inte betala det priset ..Därför slår jag ett slag för Begagnade vagnar ..Finns vagnar som är så gott som nya men ändå nästan halva priset ..
Blocket ..En fin och trogen vän till mig :-) ...

Nu är väskan packad med träningskläderna ..I morgon starta dagen på gymmet ..Finns inte mycket som slår en sån start på dagen ..testa !!!
Nu längtar jag bara efter min säng ..
Sov gott vänner !!!!




Ps: Till er som läser ..Skriv gärna en kommentar så jag vet att någon läser det jag skriver ..Det ni behöver ha för att kommentera är ett googel konto ..Hoppas få se flera kommentarer längre fram ..Kram Ds .

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!