I dag träffade jag min syster ..i hennes mysiga Secondhandbutik i Solna :-) ..
Tänk !!! hittade så mycket fint men fick vänta med sakerna och enbart komma hem med en STOR påse med mamma kläder ..Bara att inse ..Nu kommer jag inte i mina vanliga kläder längre .."suck" ..

Hittade så fina gardiner också .. Funderar om dom skulle passa i Köket !!!
Hittade även lite Lampor , speglar och annat smått och gott ..Men det får bli nästa gång ..

Kvällen har ägnats till det vanliga läxor,middag och fixa inför morgondagen :-) .. Hade en rolig mode visning för min 12 åriga dotter " Isa" ..Hon tycker verkligen att ALLA mamma kläder var hemska ..Åtminstone på mig "skratt" :-D ..





Lite bilder på sakerna från i dag ..Gardin , Kudde , Lampor , Spegel  , Mammakläderna .och jag som provar kläder :-) 


Och så här pigg (trött) är man efter den provningen ..Trevlig kväll alla !!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!