Fredag den 19/4 .Hunter ,Packning o helg !!!!


 Helt underbart äntligen Fredag ..Har längtat så efter mitt <3 .. Barnen längtar till sina pappor ..Visst är det konstigt ..Man längtar alltid till något annat ..Försöker ta vara å stunden men nog blir det att man sitter där o längtar till helgen , semestern ,värmen osv osv ..Längtan tar aldrig slut ..Antar att det är något bra ..Man har alltid något bra att se fram mot ..

Hoppas det blir så här varmt i helgen ..Ser positivt ut ... Och vinterjackorna är fortfarande nerpackade o tänker inte ta upp dom igen. .. Blev så road i går när jag var i stan ..Herre jösses ..Massor av småflickor o vuxna kvinnor springer omkring med gummistövlar ..Hahaha för mig har man gummistövlar ute på landet eller när det spö regnar ...Inte mitt i Centrala Stockholm när det är lite grått ..Är nog jag som inte hänger med i modet ..Får ta o köpa in ett par hunter  jag med ..Så man blir lite inne .."skratt" :-)
Nu lite mer kaffe o packa klart ..

Nu tar vi helg ..Må bäst alla o njut av dagen ..Kram ! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!