Onsdag den 24/4 städa o fixa inför blom plantering !

Äntligen hemma o dax för att röja här hemma .. Försöker se det positiva i att städa men ska jag vara ärlig så är det bland det värsta jag vet ..Fast gillar självklart att ha skinnande rent ..Tur man fått tag på en pedantisk man som ser till att slarvan i mig försvinner "skratt" :-) ..

Fönsterna ska bli skinnande rena o allt annat .. 5 sovrum fixar man på ett kick med hjälpredor .. Mina ungar är inte direkt dom där som står givakt för mig o älskar att hjälpa till ..Men då är det bara att hota lite med att dra in veckopeng så brukar det hux flux inte vara några problem ..

Har fått så lust att plantera en massa örter både ute o inne .. Hitta några fina exempel bilder jag lånat ..helt sagolikt fint .. Vill ha det köksfönstret :-) ...

.. Så i eftermiddag/kväll det tråkiga städningen o i morgon det roliga planteringen o fixet :-) -..
Man kanske skulle plantera något sånt här...Så fint med sinkkrukor o lycktor stora som små ( lånad bild ) ..
Kommer bli mycket örtor i år har jag bestämt ..Kanske det här skulle vara något ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!