Älskar Fredagar men den här är lite dubbel ..I morgon åker jag hem från mitt <3 .. otroligt ledsamt ..Samtidigt som jag saknar mina 4 änglar såååå mycket nu .. Känns som att man alltid saknar någon ..Tog till vara på kvällen som börjar bli ljus när solen är uppe rätt länge ..Passa på med fika ute vid Fridhem ..

Solar kl 17:00 ..Inte alls fel :-) ...
 Fikar dags med hjärtat ...
 Stor bänk Anders hittade till oss 2 "skratt" :-))) ...
 Jag i fina Vårsolen :-) ...

Varit en fin o solig dag men fortfarande kyligt ute ..Efter den fikan blev det fort hem till Hockeyn .. ..Kan lova !!! Min Saik-are är lycklig nu Trevlig Fredagkväll !!!

Kommentarer

  1. Mysigt ni verkar ha det. Ni är jättefina ihop.
    Förstår att det måste vara jobbigt att åka från honom, men förstår längtan efter barnen. Inget lätt läge.

    Kram och njut av kärleken, magen och livet :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla fina Camilla .. Som tur är så är han snart hos mig igen o så känns det lite lättare när jag har barnen ..Men självklart otroligt jobbigt ..
      Njuter massor av kärleken .magen o livet ..
      Massor av kramar ..

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!