31/3 Sista Påskmiddagen hundpromenad o Inredningsböcker ,

Sista Påskmiddagen fick vi hos Anders föräldrar .. Börjar känna mig som en snyltgäst som åker hit o dit o fikar / äter :-) ..
Blev Jansson ,Köttbullar,

Sill och Potatis och fika på det :-)

Men gott  Och trevligt är det :-)  ..Är väl det Högtiderna är till för att man ska umgås o äta gott .. :-)Anders brorsa tycker vi liknar Familjen Annorlunda på teven "skratt" bara jag som har många barn inte Anders ..Han får bara 4 extra på köpet .. Inrte dumt det inte :-)))  ..
Blev en promenad  med söta Pitchi ..

Alltid skönt att röra på sig ..Fick sån lust att träna så kvällen så blev en sväng till gymmet ..

Efter det kunde jag med gott samvete läsa min nya inredningsbok  .. Gissa om jag fick många nya inrednings ideer :-)  Och äta Jordgubbar ,,Som blivit min favorit nu :-)))

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!