Lördag och Söndag den 6-7 / 4 Hej då Gotland hej Stockholm !!!!


Har rest hem till Stockholm igen ..Trist att lämna ön men roligt att träffa änglarna mina igen ..Efter mer än 1 vecka utan dom så var det skönt att komma hem :-) ..
Undrar var våren är ..Hann Iaf på Lördagen med en sväng till min favorit affär i Visby " La Vie " :-) ..
Provade lite nya snygga kläder från ett av mina favorit märken " Cream " ..

Tyvärr passar jag inte i något längre så blev inget köp nu ..Väntar till hösten mer inköp av snygga kläder ..Nu får jag gå i STORA mammakläder :-( .. Men den här koftan gillade jag ..

Och den här ..Men den var inget för mig nu ..

Kolla på dessa 2 bilder den övre nu o den undre för bara någon månad sedan .. Viss skillnad på storleken av mage ..



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!