Måndag den 15 / 4 ..Hemma pizza o regn ..

Måndag o ny vecka ..Vaknar upp till ett regntungt Stockholm ..I dag skulle det vara strålande sol o underbart Vårväder med 15 + ... Hmmm vet ej men där jag varit har det bara varit grått o regnigt :-( ..
VAR ÄR VÅREN !!!! Med alla blommor , fåglar , sol och Värme :-)
 Jag som tog undan alla vinterkläder i går kväll ..  Ut o frysa nu med vårjackan ..
Tur att barnen är varma av sig ..Dom hade vårjackorna på sig också  ..Får bli till att leta på allt igen nu ...Men skam den som ger sig .. Våren kommer så gäller att hålla humöret på topp trotts detta bakslag  .. Någonstans försöker jag förtränga det där gamla ordspråket med att " man ska svettas in Våren o frysa in Hösten" ..Hmmm var det så eller tvärt om ...
Väl hemma igen på Eftermiddagen blev det till att laga Pizza med barnen / ungdomarna .. Stor favorit här hemma !!!
Inte bra med halvfabrikat men ibland så är det otroligt skönt att slipa göra allt själv  ..
Pizzan gräddas :-)  ...

Plus varmkorv ..Middagen klar på ett kick ..passar mig utmärkt i dag .. Efter en långgggggggggg dag ...

 Middagsdax ..

Trevlig Måndagskväll !!!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!