Torsdagen den 25/4 .. REA ,Sol o stress !!!!

I dag var det helt underbart väder ..
Möte upp mina 2 äldsta på Söder på eftermiddagen ..Blev lite glass o köpa in sånt barnen behöver .. Dvs skor , fotbolls skor o kläder .. Fast i deras ögon behöver dom enbart ha spel "suck" ..
Lite jag köpte .
 Älskar att köpa dubbla uppsättningar till mina små killar ..Och dom tycker det är helt ok att vara rätt lika kläd ..Så så länge det är ok för dom så fortsätter jag med det ..
Isa fick smaka nya Magnum smaken på Mc donalds ..Lite för stark för min smak ..
Själv han jag även in på HM ..Jösses vilka priser ..Men gud vad trist att handla mamma kläder ..


Nä nu vill jag bara att denna graviditet ska vara över ..3 månader kvar o ser ut som jag ska få bebisen i morgon ..
Längtar så till mitt smala jag :-) och efter bebisen ...Köpte en Skötväska till min minsting också i dag ...

Jag nu i 6 månaden tjock tom i ansiktet :-( ..
 Jag i 3:e månaden ..
Jag i höstas ....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!