3/4 Onsdag ..Om plantering av växter , sol och Creamkofta !!!!

Önskar alla en fin Onsdag från ett soligt Gotland !!!!
I dag blev det en otroligt lugn dag .. Så blev till att åka iväg o köpa Lecakulor o blomjord och börja plantera om A:s blommor ..

Ärligt ..Tror han aldrig gjort det .. Så lika bra att hjälpa till när han ändå jobbar från tidig morgon till sen kväll :-( .. Fick även ideer hur jag ska plantera o vilka blommor jag ska ha på min pytte balkong i år ..Förra året var det Rosa ,

 Lila: vit o silver -) ...
Behöver måla om ute möblerna också så får vi se vad det blir sen .. I år :-) .. Kommer tillbringa större delen av sommaren på Gotland men vill en då fixa där hemma ..
Nu längtar jag ut i solen så får bli en promenad till min favorit affär i Visby La wie
 
Ska se om dom har den här underbara "Cream" kofta ..Dyr men den här skulle jag nog kunna ha o brukar kunna få billigare där :-)
 
 




 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!