Måndag 8 Målning av tavlor med barnen :-) o Vårblommor

Började veckan med att direkt när alla var hemma för dagen sätta igång o måla tavlor .. Gillar att Iaf 2 av mina änglar är pyssliga .
 Jag målar o målar :-)))
 Elias i målar tagen ... :-)))
Och även Isa .. :-)
.För dom andra 2 är det mest spelvärlden som existerar ..Trist men sant ..Verkar vara så med många barn o tonåringar i dag ..
Och så blev en av våra konstverk för dagen ..
Undrar fortfarande var Våren är ..Inte här i Stockholm Iaf ..Lite Krokusar o övriga Vårblommor jag hittade utanför Visby i Fredags  :-) ..Här har jag inte sett några vårblommor än :-( ...


Kommentarer

  1. Härligt när barnen / ungdomarna är med . Dom är nog spända över lilla syster <3

    Önskar allt gott !

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!