Onsdag den 10/4 Målning av Spjälsäng !!!!

Köpte en billig Spjälsäng ..(Är inne i en period där jag vill fynda till max o avgudar  Blocket

,Secondhand och Loppisar nu)  .. Tyvärr var Spjälsängen naturfärgad ..Vilket jag inte alls ville ha ..Så var bara att börja måla ..Men det är något jag har ångrat många gånger under dessa dagar ..En ren pina o då gillar jag ändå att måla möbler ,tavlor osv ..Men spjälor är ingen lek ..Tills jag kom på tricket ..Släng penseln och börja rolla ..  På ett kick var den målad ..Så blev även till att måla 2 andra möbler också ..Lika bra när man ändå håller på :-) ...
Jag i målar tagen

Målade även på lite på skåpet bakom mig här ...
Strax klart och ingen gladare än jag .. :-)

Så !!!! Färdigmålat och klart för inredningen ..
I morgon kommer äntligen A till Stockholm ..Perfekt  !!! Då ska vi ut på Loppisfynd .. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!