2/4 Sol ,Hemsida och Visby !!!!


Har lite planer inför Hösten ..Även om jag kommer ha en liten bebis så går det perfekt att kombinera med jobb ..Och jag längtar tills allt är klart ..
                                              ( Lånad bild )I dag har jag suttit o funderat över hur min hemsida ska se ut ..Såå glad ..Fått tips om en duktig tjej  här på Gotland som är duktig på hemsidor o till bra pris :-) ..
Så nu håller jag på luskar hur den ska vara utformad ..Massor att tänka på men har en del fina hemsidor jag gillar :-) .. Och massor av egna ideer :-)
Blir nog ett plock från dom finaste ..Så kan det inte bli fel  .. Resten får Nina hjälpa mig  med som är både webbdesigner  o Fotograf  .
Eftersom jag har en för kärlek till Shabby Chic och Fransk Lantstil så får det bli något lantlig
Lite ex bilder på olika fina Hemsidor jag gillar ..
Ps: Alla bilder är lånade :             

                                                                Fin Förstasida !!!
                                                                Nr: 1
                                                   Fint med skyltfönster som framsida !!!   
                                                           Nr:2
                                                 Man kanske ska vara personlig som dessa 2 tjejer !!!
                                                      Nr:3
                                              Underbara äldre bilder till framsida
                                                  Nr: 4
                                                  Eller Shabby Chic bilder !!!
                                                      Nr :5
Har många fler funderingar o ideer också men får inte plats med allt här .. Hur tycker ni en Hemsida för en Webbbutik ska se ut .. Alla tips är jag jätte glad för ..  :-)
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!