Tisdagen den 16/4 .. Lill och Tulpaner !!!!

I dag hittade vi gamla kort på våran förra hund Lill  <3 ..

 Börjar sakna en hund mer o mer men vet att det inte är rätt tillfälle nu att skaffa någon .. Blir till att vänta några år på det ..Även om jag alltid kommer tycka att det är bra för barn att växa upp med djur ...
 Isa , Lill och jag sommaren 2011 ..
Elias och Lill i en rastgård .. Nästa hund får bli en liten hund som är lättare att ha med sig ... Även om jag tycker stora hundar är jätte roliga och mysiga  .. I dag passade jag på att köpa hem lite Tulpaner på vägen hem ..

Mysigt med levande blommor och Vita Tulpaner är en av mina favoriter under Våren ..
Trevlig Tisdagkväll !!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!