Tisdag den 23/4 Stockholm ,skor o semester planer !!!

Så var man hemma i Stockholm igen efter sköna dagar på ön med <3 mitt.. Är ett evigt resande men samtidigt så passar det mig rätt bra att ha 2 världar ..En lugn o fin o en lite stressigare .. Väl hemma var det en massa att göra o ta tag i  ..Som alltid ..Hade sett fram mot en lugn eftermiddag men så blev det inte ..

Var  bara att bege sig in mot stan o köpa nya skor till Samuel o Elias . Väl där hittade jag en fin Skötväska .. Letat efter en vit men det är svårt o hitta ( har ja märkt )..men så hittade jag en väska från Adidas ..Inte alls en Skötväska igentligen men kommer funka utmärkt .. till Bugaboo vagnen ...
Börjat planera semestern o sommarlovet för barnen / ungdomarna .. Hade tänkt att dom äldsta skulle åka till Spanien men blev ändrade planer ..

Så nu får det nog bli Gotland Ist för alla  ..Kommer bli perfekt då mina föräldrar ska till ön och  jag kommer vara där nästan hela sommaren ..samtidigt som vi får barnvakt när bebisen ska komma så får alla se våran nya guldklimp direkt .. <3 ..Inte riktigt bestämt men hoppas det kommer fungera för alla inblandade ..



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!