Torsdag den 18/4 Urban liggdel , Laserdome o regn ..

Äntligen Torsdag .. Känns alltid skönt när slutet på veckan börjar närma sig ..

 I dag passade jag på att åka o köpa en liggdel till min Urban vagn .. Blev en brun men kommer passa perfekt när jag kommer springa med vagnen .. Nu ser jag mig efter en Urban vagn också .. Hoppas snart jag hittar någon jag gillar :-) ..

I dag blev det en grå o regnig dag .. Verkar vara en varannan dag väder nu ..Så länge man vet att det kommer bli fint i helgen så känns det rätt ok .. Tyvärr har min allergi börjat nu  :-( .. Det är det enda minus med Våren ..Annars är det helt klart min favorit årstid .. <3

Min 10 åring var på Laserdome kalas i Farsta i dag ..Oj vad han var glad när han kom hem :-) .. Visade resultaten med stolthet .. Gulliga Samuel ..

Nu ser vi alla fram mot helgen då barnen ska till sina pappor o jag åt ett annat håll ..
Den här texten gillar jag ..  :-)






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!