Lördagen den 20/4 ,Sol,Visby och JC fynd !!!

Hoppas alla har en lika fin helg som jag ! <3

Vaknade upp till ett soligt och Vårigt  Gotland !!!
Underbart .. Blev snabb frukost sen fort in till Visbys mysiga affärer ..
Blev fönstertittande på " La Vie" .. Hittade så snygga kläder jag vill ha !!! .. Men men .. Kommer inte i något av dessa längre .. Men lite ögongodis så blev man nöjd för stunden ..
Så snygg Kamouflagemönstrad jacka och Vit klänning .. Så vårig o snyggt ..
 Den här vita klänningen är också underbar ..
Gav oss vidare av till Leksaks affären i Visby .. En förväntansfull pappa köper Hello Kitty mjukisdjur till sin tilltänkta dotter <3 ..Så gulligt med pappor som längtar efter sina småttingar .. <3
 Efter det blev det lite fynd på JS till min dotter o mig .. Perfekt när vi har samma storlek  ..Även om hon har växt om mig  ..Anders lyckades även hitta lite .. Läger upp bilder senare på dom kläderna ..
Blev en mysig o solig förmiddag i Visby ! <3 .. Den här stan är bara helt underbar ...
 Den här stan är bara helt underbar ... <3 .. Och i dag var det riktigt varmt o skönt ...
Blev en underbar Lördag som alltid på Ön ! <3
 
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!