Lördagen den 16/11 Röjar helgen börjar !!!

Den här helgen har jag börjat min röjning här hemma ...Vill slänga, skänka sälja allt som bara finns i garderober .förådd o dyligt ..Så blev 4 soppsäckar igår till groven o nu ska vi iväg med det här till en secondhandbutik ..Mest leksaker o böker blev det den här gången ..
 Och lite jackor o annat som inte används ..Har så mycket i mitt förådd i källaren så blev ingen skillnad trotta att ca 6 proppade soppsäkar försvann ..Suck !! Måste lära mig att inte spara allt ..Det man inte har använt på 2 år lär man alldrig använda igen ..O Tindra kommer nog inte vilja ärva Elias saker ..Så bort med allt ..Har tänkt att innan jul ska det vara ordning o reda här hemma i alla utrymmen :-) ...
 
Efter Secondhandaffären åkte vi till Ikea

För att handla in mer "skratt" hahaha nä ..Var duktig så blev bara en fika där o sen lite annat man måste ha från andra butiker där över ..Killarna ville se  på legot på Toys r us också :-)
 
Fikadax i proppade barnavdelningen ...
Kvällen blev lugn eftersom Isa är var borta hos en kompis o Jimmie hos sin pappa ..Så blev bara mina yngsta hemma i helgen..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!