Onsdagen den 20/11 .Mysdag hemma ,Tomtegröt !

I dag blev det en riktig mysdag hemma med lilla Tindra vi har gjort så lite som möjligt o bara tagit dagen som den kommer :-) ..Var otroligt skönt eftersom jag oftast är överallt hela tiden och sällan tar det lugnt ..Jag med gostjejen ..Och exakt så här ska en mamma ledig mamma se ut ..Inget fix o trix o vara hemma med sitt barn ..Nu har det blivit en trend att enbart tänka på sig själv o jobba hela föräldraledigheten ..Hmmm kanske bara jag som tycker något är fel ..Men den här tiden kommer aldrig tillbaka o då ska man se till att bara vara ...
Tindra gillar när det är lugnt märker ja o hon får leka i lugn o ro med sin besta kompis i spegeln hahaha ..
 Min bäst kompis finns i spegeln :...
Blev en mysig middag när 3 av mina änglar kom hem från skolaorna ...Jag o Isa åt sallad o killarna fick Tomte gröt ..Första gången för i år men absolut inte sista :-) ...
 Mysigt med allt jul...

 Första Tomtegröten för i år :-) ..
Är evigt tacksam för alla leksaker man har till bebisar ..babygymmet hade jag inte kunnat klarat mig ifrån ..perfekt överallt ..O Tindra älskar det .. Sover tom i den ..
 Men leker oftast där ...
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!