Torsdagen den 7/11 Hoppgunga ,,Sjuk !!!!

U dag blev det en rätt lugn dag ..
Har blivit så otroligt förkyld ..Bara kom så där över en natt ..Så nu ska jag försöka kurrera mig ..

Måste bara vissa Tindras i sin Hoppgunga som jag fyndade härom dagen ..Hon snurrar o snurrar o snurrar ..Tror inte riktigt hon förstår det där med stuttsen än ..men det kommer nog ...
 Har en handduk runt halsen ..Är lite rädd för att hon ska få ont eller nicka till o göra illa sig där ..
 När jag ser dom här korten så kom jag på ett till ställe jag måste renovera här hemma ..Dörrkarmarna och lacka listen ..Sån otroligt uselt underhåll här så lika bra att göra det själv ...Titt ut från Tindra "skratt" så liten i hoppgungan så ser lite roligt ut :-)
 Isa var så duktig o hjälpte mig med Tindra o dom andra hjälpte till med maten o sånt ..Skönt när jag blev så sjuk ..Börjar fundera om det kan vara mjölkstockning ...Hoppas bli bättre i morgon ..
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!