Torsdag den 21/11Mossa , Badhuset , pepparkakshus !

Började som vanligt med en rask promenad .. Börjar få in rutinen bra nu ..Känns riktigt skönt att komma ut tidigt ..O känner mig starkare för varje dag har kännt mig helt svag överallt efter den här sista graviditeten ..Antar att det ärm in older som gör att den här gången togg det hårdare eller så är det för att det är 5 barnent ..vet ej ..kanske bara är jag som börjar få ålders noja "skratt"
Vart en sväng till Solna i dag o hjälpa till lite ..Kom hem som vanligt med lite smått ..Blev en julklapp till Isa o annat smått ..På kvällen så blev det en sväng till badhuset med  killarna o Tindra  ..
Tyvärr stängde dom redan kl 18 så vi kom försent ..besvikna killar o jag traskade hemmåt så vi bestämnde för att ha myskväll Ist ..eftersom dom ska hem till pappa sin i morgon ..Sj blev det lite mossa över efter Adventsljusstaken så ddå blev det till att fixa den här fina kronan ( ett fynd från i dag ) ..
 Och blev även över så den härkransen blev det också ..
Köpte även in pepparkakshus ..Så nästa vecka snak vi fixa det ...Isa blir borta hela nästa vecka så har lovat henne att det får bli 2 pepparkakshus i år ..Hon vill så ärna göra ett eget i år o självklart får hon det ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!