Måndagen de 28/10 Höstlov,Fix innför dopet på Söndag !

I dag börjar Höstlovet för alla mina änglar ..Gissa vilken glädje för dom att få sova hur länge dom vill o inte ha några måsten allt ..Värre för mig .Kommer ha 5 att passa upp på nu "skratt" ..Fast kommer se till att dom får hjälpa mig en hel del också här hemma ..
I dag blev det till att köpa in kläder till alla barn/ungdomar till dopet ..Och även till mig själv ..Svårt ..Tycker inget passar o om det passar så passar det inte i kyrkan ..Så här Fina bliv Iaf  killarna ..Samuel och Elias ..Nu väntar bara hårfrissan för dom ..
Och Isa ..Mammas stora tjej blir så här fin ..Tänk att hon är bara 13 år o redan längre än mig ..Fast klart 1,61cm är ju inte så svårt att växa om heller "skratt" ...
Känns Iaf skönt att dopet börjar bli klart ..Så mycket att tänka på o otroligt glad o tacksam att mamma o pappa står för maten ..O ändå ska vi bara ha för dom närmaste ..Tänk dom som har stora Dop ..Det måste ta evigheter att planera o fixa allt då ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!