Tisdagen den 5/11 Julklappar !!!

I dag belv det en sväng till Solna och fixa lite i systers affär ..Alltid roligt att åka o se lite annat ..Problemet är att jag alltid kommer hem med en massa ..Hittade så mycket fint ..Ska visa det senare ..
Har Iaf börjat slå in lite Julklappar jag har köpt ..Hittat lite smått till liten ..Fyndade en jätte fin ralph lauren overall ..Så sött ..Roligt med en dress när Tindra alltid (nästan) brukar ha klänning..
 
Såna här söta converse skor ..Fast dom jag köpt är vita ..Så gulligt så..Tänk i vår när hon kommer krypa omkring med dom
Har även köpt in lite smått till dom äldre ..Passar på att fynda presenter o julklappar så fort jag ser något fynd under året ..Perfekt att ha skåp hemma där man gömmer lite presenter ..Blir alltid kalas som barnen ska på o då kan man se om det finns något hemma ..För en sån som mig som glömmer allt med födelsedagar så är det perfekt ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!