Tisdagen den 12/11Solna !!!

I dag blev en rätt lugn dag vanlig sväng till Solna blev det ..O så här roligt har Tindra det i affären "skratt" :-) ..Prinsessan på ärten hahaha ...
 Väl hemma igen så var det bara att ta tag i resten av julfixet jag har dragit upp ..Börjar känna mig rätt trött ..Min äldsta son har praktik nu 2 veckor förra o den här o går upp vid kvart i 5 ..o självklart ska jag upp då också o se till att han kommer iväg ...Längtar verkligen tills praktiken är över ...
 Killarna slöar men strax är det städning på G !!!!!

 

 
 Jag o Tindra ser hur det går för julblommorna ..Börjar se lite stjälk på Amaryllisen o rötterna börjar växa på Hyacinten..Skoj ...
 Slappar nu glatt ovetande över att i morgon få sprutor i båda låren ..lilla gumman hoppas hon inte blir sjuk ab dom bara ..

 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!