Måndagen den 11/11 Röjning o julfix i sovrum !

I dag var det dax att ta tag i killarnas rum ..hade verkligen viljat att dom skulle ha egna rum men dom hänger alltid ihop o än så länge är dom bara 9 och 11 år så nåt år till går det att dom delar ..Blev Iaf bättre i det större rummet o när dom har 2 egna sängar Ist för våningsängen ..Även om det tar mer golvyta ..
Röja måste jag göra var 4 månad ..vet ej vad alla grejor kommer från men det svämmar över fort där inne ..Vad gör mjukisdjuren i hyllan för ..Stort frågetecken ...
 Nu ska det bort ..


 
När allt var ut ränsat så började det roliga ..
Att fixa till jul i deras rum :-) ..Röda gardiner ger stämning direkt ...
 Ljusslingan fick hamna i kransen i fönstret ..
Lyktan ..Som jag har börjat måla vit ..(ska fortsätta när jag hinner o orkar ) ..Nu är den fläcklig ..Lyktan fick bli ett litet hus för mjukiskaninen nu lagomt till Julen ...
Och skälvklart är S.T.O.R.A Julsrumpan uppe ..Så killarna kan gå o se när den fylls på med julklappar o längta till Julafton ..Även om dom i år får firra den med mig efter Jul ...
 

 
 Tindra hon lekte lugnt o nöjt med sitt babygym under tiden jag fixar o röjer här hemma ..Akönt att vara mamma ledig när hon är så pass lugn som hon är ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!