Tisdagen den 29/10 Jobb , klädfynd pumpa !..

I dag blev det en sväng o jobba lite .. Fixade skyltfönstret ..Så att det blev lite helloween inspirerat där ..
Hittade även lite fynd i affären i dag ..Visst är dom fina ..Tunikan är så fin o väskan roligt lurvig som det ska vara nu i päls ..självklart fejkpäls :-) ..Skorna till Isa ..Som jag kan låna om jag har tjocka sockor i så kan ja ha dom ..
Spetsen är så fin på tunikan

Älskar verkligen det romantiska men en massa spets o sånt .så fint ..På vägen hem möte jag upp dotter min o vi gick o köpte en pumpa på Hötorget ..Skönt !!! Så slapp jag bära hem den "skratt"
I morgon så blir det till att fixa ansikte på pumpan ..Får se om vi lyckas med det ..Tills dess får den stå på bordet o vänta :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!