Måndagen den 4/11 Lugn dag ..Bumbo , Hattask,Panduro !!!

Visa dagar blir det inte mycket gjort speciellt när man är hemma med en liten baby .. Ska ut o se mig om efter en Bumbo ..
Tindra har börjat viljat sitta upp och den verkar så bra ..har aldrig haft sån till någon av mina tidigare barn ..Fanns inte mycket för dom äldsta o dom yngsta vet jag inte varför jag inte köpte det ..Men nu tänkte jag att liten ska få den sittstolen :-)
Förutom det så har jag börjat se över vad jag äter o bestämt att nu får det bli bra mat på vardagarna ..Massa goda sallads recept har jag letat rätt på men min absolut favorit är den här
 Tomat , Mozzarella och Basilika sedan brukar jag även ha i lite olika ibland salladsblad o lök ( som här) eller majs ..Gillar att bara ta det man har hemma :-) ..Kvällen ägnade jag åt att måla lite ..har alltid några små projekt på G ..Nu håller jag på målar klart en Hattask :-) ..Har inte bestämt mig om jag ska skriva text det är ju så fint ..Som den här
 

Men eftersom jag inte kan få till fina bokstäver ..Ser mer ut som ett litet barn skriver när jag försöker få till det "skratt" ..Så kanske det får bli spets Ist ..Den här är ju jätte fin ..
Får nog bli en sväng till Panduro för lite ideer ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!