Måndagen den 18/11 Ny livsstil !

I dag börjar den !!!!
Dagen medSTORT D ..Nu är det dax att lägga om alla matvanor o sattsa på den sunda linjen

Startade med en stor kopp kaffe o sedan ut på en rask långpromenad ..Eftersom jag går förbi affären så passar jag på att handla in lite mat också på vägen ..Hoppas det inte förstör mina resultat bara ..Men gillar att slå två flugo i en smäll...Brukar annars springa till affärer hela tiden men nu är det slut med det ...
Vi gick o gick eller rättare sagt jag .Tindra hon somna så gott av friska morgon luften ...Så nu framöver kommer det se ut så här .Gör en fruktmix varje morgon med olika frukter o apelsinjuice.
 
Ska äter kött,kyckling osv osv o sallad tar bort mycket av alla kolhydrater man äter varje dag fast självklart inte allt Bild på Frukost efter långpromenaden
Middag valde sallad Ist för Potatis ..Riktigt dålig bild syns inte alls vad det är på tallriken men fick med Isa på en glimt iaf"skratt" :-) ..
Tindra har äntligen fått en egen liten hörna i Vardagsrummet där hon ligger o speglar sig dagarna igenom ..Undrar hur hon kommer bli som tonåring ja "skratt" ..När hon redan har varnnan inne hahaha

o kanske roligare så här :-) Är Iaf skönt att ha en liten plätt med hennes saker på :-) ..
Ser redan fram mot morgonsdagens promenad :-) ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!