Fredagen den 15/11 Ikea , Oasis ,blomsteruppsättning !!!

 

I dag blev det en sväng med en massa som skulle säljas efter min utröjning hemma till Solna ..Sedan åkte vi till Ikea ..Mot varuhuset ..
 

 Och självklart gjorde vi det vi alltid gör där ..äter oss igenom varuhuset "skratt" :-) ...
 


 
 Blev även en sväng in till Toys r us !!! Ville se på ombyggnaden ..
9 åringen gillar fortfarande Lego ..Till mammas stora glädje ..Och nnu finns det mängder av Lego där ..Så kommer säkert bi en massa Julklappar till Elias där ..Se vilka fina Star Wars gubbar i lego ..

 
Väll hemma igen så fick Anders ta hand om Tindra ..Rätt skönt när hon både ammas o tar nappflaska :-) Hjälper mig mycket ..
å jag fick göra det jag gillar bäst :-) ..Dekorera en blomsteruppsättning av den här lite trötta buketten ...
Bort med den buketten o fram med oasis o kruka ..Vill man att snittblommr ska h¨lla längre så snitta dom o sätt dom i Oasis ..Så får ni njuta av blommorna bra mycket längre än att ha dom enbart i vatten ..
Och så här blev den ..Passar perfekt i mitt Röda julkök nu ..Tänk jag som aldrig har gillat rött inte enns på Julen men nu fick det bli en klick rött ..O riktigt nöjd fast inte klar än med mitt kök ..
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!