Torsdag den 14/11 skyltfönster,blommor ,dekoratörsutbildning , blommor !!!

I dag är det åter Torsdag ..Inte klokt vad veckorna går fort nu ..Blev till att fixa skultfönstret i dag i butiken ..Massor av jul blev det ..Börjar fundera mer o mer om jag ska ta o gå den där dekoratörsutbildning jag funderat så länge på ..Får se hur det blir ...

Tindra följde med mig som vanligt ..Min lilla skrutta :-) Nöjd o belåten där i vagnen ..Och blir gladare o gladare för var dag :-) ..
På vägen hem så fick jag tag i en bukett blommor till väldigt bra pris ..Blommorna måde inte als bra o Liljorna var så gott som över blommade ..men se med lite fix ska jag nog få till en dekoration med dom också ..
Vissar i morgon ...Reslutatet på blommorna :-) ..
I går när jag var på BVC så fick jag tips om att ha en spegel framför Tindra när hon leker ..Så nu ligger hon där o ser på sig själv ..Så roligt när dom små är lätt roade ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!