Söndagen den 27/10 Visby ,La Vie , Hem till Stockholm !

I dag är det redan söndag ..Tänk i den här tackten så är julen snart här igen ..O det börjar synas i affärenra ..Tom här på Ön ..En av mina favoritaffärer här La Vie är proppad med julsaker ..Gissa om jag vill köpa allt o börja fixa jul hemma nu ..

 Så fina Jultjärnor ..Börjar fundera vart jag laggt alla mina ..Hmmm ett evigt letande varje år ..
 Gillar dom här figurrena med långa tygben så gulliga :-) Nästa gång jag är på ön ska jag köpa in lite ..
Var Iaf till
och köpte in lite nytt Te ..Och Anders tar farväl av Tindra för några dagar .Obegripligt hur man som pappa kan välja att leva utan sin dotter frivilligt .. Men alla gör sina val ..
Mot flyget o hem till Stocckholm igen ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!