Fredagen den 25/10 Gotland !

I dag vaknade jag upp på ön ..Blev till att testa (nya) bilen som Anders köpt
 Hade jätte fint väder så fint med alla höst färger ..man blir så glad av det plus sol :-) ..Bilen fungerar jätte bra o den är så stor så alla kommer få plats ..Perfekt !!!
 Eftersom det bara var fredag så jobbade Anders halvdag o jag o Tindra passade på att gå på promenad ..Tänkte gå in till Visby ..Men min kondis är inte som den ska så blev en sväng runt huset Ist "skratt" :-))) .. Jag på väg runt huset hahaha ...
Tindra regält nerbäddad i pappas vagn ..För den långa promanaden :-))) ...
 Sötnosen ...
 O nappen ska alltid vara med ...Skruttan ...Ser lite ut som en kockmössa ..Kanske blir hennes yrke i framtiden ..Ser mamma fram mot :-)
Lovar gumman kommer vänta lika fint på dina middagar när den tiden kommer :-) ..
 Tindra hänger med på ett hörn också genom middagen :...
 Funderar ofta att sluta äta kött ..men är ju så gott ..Kanske nästa år ..
 Trötter ....
Blev myskväll med Vaniljhjärtan ..Dom är för goda ..Borde stå en stor varningsskyllt när man kommer in i affären vid dom ..VARNING !!! Gå förbi !!!Om ni inte vill gå upp i vikt några kg  .."skratt" :-) ...
 Gott var det o mysigt ...

 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!