Tisdagen den 19/11 Träning,Julstjärnor !

I dag fortsätter jag med min träning ..har nu även börjat med lite övningar hemma efter promenaden :-) .. Hoppas jag orkar kämpa på tills det ger resultat ..Men skam den som ger sig ..
Vet Iaf en som börjar bli trött på dessa promenader ..Även fast hon sover större delen i vagnen under promenixen :-D ..
Trött tjej ..
 
Blev även en sväng o köpa in Julstjärnor o Hyacinter i dag ..Ska göra några jularrangemang av dom sedan ..
 Blir lite rött i år hemma hos mig ..väldigt ovanligt men kan vara skoj att bryta av mot det vita ..
Tindra testade sin fina hårband ..Visst blev hon fin :-) ..Gillar när hon testar fickan i klänningen också haha ..
 <3
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!