Söndagen den 14/6-15 Lugn dag !!!

I dag är det söndag o det är som vanligt en röjar dag för oss ..Städa o fixa inför vexkan ..Men självklart så hinner barnen/ungdomarna leka o spela ändå ..Dom har ju ändå somarlov o ska verkligen få ta det lugnt nu efter skolan ...

Tindra hon tycker så mycket om att leka att man ätr nu mera ..Och i dag fick Anders ta den leken 

Så nu är fikat klart ropar Tindra hahaha ...

Blev så dåliga bilder i dag men det här gör ju killarna när dom inte är ute ..Nu är det hela tiden barn här hemma ..Roligt med lite liv men även skönt när dom år ut igen ...

Samuel han är en riktig kok han ..Tycker det är så roligt tt hjälpa till o så noggrann ..

Meddans vi lagade mat så passade liten på att gå ut med dockvagnen en sväng ...




Gott blev det ..Fast nu känner jag att det är träning som gäller med all den här pastan ...

Ska även börja ta ett skåp per dag i köket o sedan fortsätta rum för rum ..Man får ta lite varje dag ..Annar blir det för mycket när det blir dax att flytta ...Har den där förmågan att det som inte syns finns inte ..Tills man råkar öppna ett skåp o allt nästan rasar ut ..Så nu ska jag verkligen styra upp det här ...

Så !!! Nu äntligen är jag ikapp med bloggen ..Får se om jag lyckas göra ett inlägg per kväll eller om det blir att sitta en hel dag o göra en massa inlägg ..Nä Skärpning Johanna !! Ska man blogga så ska man försöka uppdatera lite bättre än jag gör .... Så får ha någon rutin o göra det varje dag ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!