Fredagen den 29/5-15 Fix i butik dag !!!!

Härligt !!! Äntligen Fredag :-)))




Den här trollungen väcker sina bröder så ofta hon hinner ..Inte så poppis kan jag lova att Samuel o Elias tycker det är ... Elias orkar inte ens titta upp från täcket här ..Haha stackan ..



I dag är det fredag o jag tog en liten större frukost med fruktsallad ..ar inte alls meningen men killarna ville inte alls äta den så man blev ju tvungen "skratt" :-)





Jag vill också ha mamma !!!!





Mot Solna ..Vi fick även sällskap med Isa ..Härligt med sol i dag ..Som man längtat efter det ..





Mot T-banan ..Gissa om man längtar tills man bara kan ta bilen o köra iväg ..Det blir tider det ...





Mot stan ...Isa fortsatte medans vi hoppade av o tog bussen vid Odenplan ..





Snart framme :-) ..





Han även med att köpa Kaffe på mitt vanliga ställe .. kiosken vid Solnas pendeltåg ..Gullig tant som har den ...





Ja nu börjar röjningen . Få se om man lyckas få någon årdning på 4 timmar ...
Lite före bilder










Och efter blev det så här ..Fortfarande rörigt ..Rätt omöjligt att få bort det men försökte Iaf så gott det gick .. Blev lite Somrigare Iaf



Snart är det Svenska Nationaldagen så blev till att få fram Sverige flaggorna





Gjorde även hyllorna brevid disken ..Där fick det bli i färger ...





Nu hem o ta helg ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!