Torsdagen den 28/5-15 Vardagsrummet Sommarklart !!!

I dag överlätt jag min morgondiet o åt fil med flingor o Blåberg Ias .. Var riktgt gott .. :-)))



Har fixat till Vardagsrummet lite inför sommaren ..Ville ha bort allt mörkt o bara ha ljust ,,Vit blått ,Sand o kanske lite rött ..Men då bara pytte pytte lite ..Blev lite mer hattar ..Skulle vilja ha lite finare Hattar nu så det får jag leta efter ..Här ser ni även den fina Lyktan jag köpte sist jag var i Visby ..Så fin ..Eftersom den igentligen ska stå ute men inte får plats på balkongen fick det hamna på Skåpet ..



Hade ingen möjlighet att ta bort dom bruna amerikanska koffertarna så fick dölja dom med tyg så länge ..Blev bara en provisorisk lösning till jag hittar på något bättre ...



Lite Sommar även på runda bordet ..



Bordet fick piffat upp lite upppiffat med ljusa dukar o underlägg ..



Blev bra mycket Somrigt nu ...Hittade även gamla gulliga kort på Jimmie o Isa som passade in ..Tänk att dom varit så små ..Tiden går bara för fort ...





Fyndade här om dagen lite nya Servetter ...





Och även den här pläden fyndade jag vid utförsällningen sista jag var  på Chilli .. Skulle vilja ha en till så får nog bli en sväng till o hoppas dom fortfarande har 50% på sakerna .. Hahaha mjukisdjuren ska så klart inte vara där på soffan ..En liten tjej som är otroligt snabb ibland o hinner förre mig när jag tar kort :-) ..





Världskartan från killarnas rum fick hamna här ute nu .. Tyckte den passade bra in med färgerna ...Syns kanske inte så bra men i föntret hänger mitt Secondhandfynd ,Lyktan ..Så fin ..Dom 2 glasflaskorna i fönstret fyndade jag i höstas på en jätte mysig inredningsbuttik på Söder ..Minns ej namnet ..Man fick ta 3 för 100 kr ..Jösses ..Måste nog även ditt igen o hoppas dom har erbjudande kvar ...





Så nu väntar vi bara på att Värmen o Solen ska kommar så det blir riktig sommar även ute :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!