Måndagen den 22/6 Lite blandat från dagen ! :-)

I dag var vi lite trött o har helt kommit bort från allt vad rutiner är ..Tänk !!! Va fort det kan gå ..Sov länge i dag eller beror på om man tycker 9,30 är länge .F mig är de Iaf det ...Plockade upp lite smått jag köpte med mig från Gotland ..Örtsalt från LEVA så gott och sjlvklart blev det en Te påse från Kränku ..Ett måste när man varit där på ön ..Sund bara jag inte köpte med mig mer ..Nå väll är Iaf glad för det jag fick med mig ...Var lite Rea på ÖB så köpte även med mig lite handtvål o handkräm ..perfekt till toaletten ... Tindra hadde sin Pippie tröja på sig i dag ..Passande nog ..Även om vi inte var till Pippihuset (Får bli nästa gång) så passar det efter några dagar på Gotland ..Blev lite lek ute i parken  på förmiddagen o passade på att åka till Huddinge C också ..Torghandlen var i full gång där med alla dessa fina blommor ...Hade lust att köpa in allt ...




































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!