Torsdag 4/6 -15 Avslutningskläder , Farsta lekhörna ,Avslutning Jimmie :-)

Så var det dax för avslutning för min äldsta ..Eftersom han går på gymnasium o andra året så skulle det bli lite små fånigt om jag åkte till hans skola till Avslutningen ..Så vi passade på att åka till Farsta igen ... Men först blev det som vanligt lite lek hemma innan alla kom iväg till sina skolor ..Tindra gillar verkligen att bygga med Dublo ..



Oj !!! Vad killarna skrämnde Tindra i dag hahaha ..Dom hade krypit upp i hennes säng o gömt sig ..När hon kom in så hoppade dom fram mellan alla täcken , kuddar o filtar hahaha oj va hon blev rädd .. :-) ..Fast sedan förstog hon inte vad dom gjorde i hennes säng ..Skrottan ..Inte lätt att vara minst alltid ...

Ja det här med avslutningskläder ..Hopplöst är det minsta man kan säga när det kommer till 17-åringen .. Det jag hittade var antingen för stort eller helt fel ..Så allt blev till att lämna tillbaka o så fick han ta det han hade hemma ..Trist men så kan det gå ..Han blev så fin ändå ..Så det gjorde inget ...Fick som vanligt inget kort på honom så får nöja mig med att lägga ut kläderna ...

Blev till att åka till Farsta igen ..Isas Tandställning hade lossnat ..Som tur var så fick vi en bra tid på förmiddagen ..SÅ hon hinner till skolan efter ..Tydligen är det vanligt att den kan lossna i början när Tandställningen inte sitter fast så mycket ..Visst var dom söta ..Systrarna nr dom var på väg till Farsta ..Som 2 pralinen :-)



Vet att många inte gillar när man klär upp fickor för mycket  (Kanske även är lika med pojkar ) Men kan inte låta bli är ju bara så sött o det är bara när dom är små man kan sätta på dom kläder man själv vill ..Sedan blir det egen vilja som styr ..Så jag passar på så gott det går ..
Min lilla pralinflicka ...



Isa var glad efter besöket ..Skönt att det gick så fort ..Tog bara någon minut så satt tandställningen på plats igen ..

Tyckte så synd om Isa så blev lite glas innan det var dax att åka till skolan igen ..

Banan blev det för minstingen ...

När vi blev skälv hade jag lite att hinna uträtta men ville att liten skulle somna först ..Hon har börjat bli mer svår att ta med sig in i affärer så passa på att gav henne mat , ren blöja o sedan se till att hon skulle bli så trött som möjligt  ..Lustigt har varit där i Farsta miljoner gånger o alltid tyckt det varit jobbigt med att det inte funnits toaletter som varit gratis ..Men se vad fel jag haft finns flera jätte fina som är helt gratis .. Bättre sent än aldrig hahaha ...

Lekrummet där är jätte bra ..Också det har jag missat ...Var bara för några veckor sedan vi kom på vad det låg ..

Kom i perfekt tid var lite tidig så ingen hade hunnit ditt än ..Så var bara någon där ...Perfekt ..




Söttisen min i lektagen :-)

Och var är Tindra ?""" hahaha ... Tyckte det var lite roligt när hon smälte in i miljön ...

Finns även stolar o bord för dom små där ..

Tindra hade kommit till 17-e himlen ..En lekvärld o lite mindre barn  ..Kunde inte bli bättre för en lek tjej som älskar småttingar :-)

MAMMA !!! Det finns en bil här också ...

Efter all lek så somnade Tindra o jag hann med det ag skulle ..Plus en långpromenad hem på en timme ..Väl hemma hade Jimmie redan slutat o vissade ett sånt bra betyg ...Tänk att han fick A ..Hmm undrar om jag ens fått i närheten ..Troligen inte "skratt" ..Får skylla på att det var en annan tid o helt annat betygsystem :-) ..

SÅ klart blev det Tårta på Avslutningsdagen för stora killen ..






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!