Fredagen den 5/6-15 Sol .Fåglar , Pyssel :-)

Äntligen fredag ...Fast lite trist eftersom barnen/ ungdomarna skulle till sina pappor ..
Tindra o Isa på morgonkvisten ..



Blev en ganska lugn förmiddag ..Hade ne hel del att fixa med hemma så fick bli en förmiddag inne .. Tindra var så glad som fick flera my little ponys från Isa ..

Hon roade sig själv så fint länge så jag hann med mycket ...

Och rittade också ...Tänk vad stor hon börjar bli ...

Medans liten sov middag passade jag på att sola lite o äta lite sommarmat ..Fetaost med Vatten mellon är aldrig fel ..

Elias åkte till Ockelbo med brorsan o kusinen Oscar så blev bara Samuel som kom hem o väntade på pappa sin ..Han ville så gärna ha hamburgare så jag kom på att ag kunde gå till Älvsjö till mc donalds  rätt dum idee kan jag känna så här i efterhand ..Var så varmt så jag flöt bort där efter vägen ..Phuuu !!! Och väl hemma igen så var pomfrites kalla ,Colan avslagen "suck" .Men Hamburgaren var Iaf god tyckte han ..Hahaha ..Fick Iaf mortion "skratt "

När allla åkt iväg passa jag o liten på att gå o mata fåglrna ..Hon hade skittat ner sig så så blev bara att byta kläder på henne igen innan vi gav oss ut ..

Det här med säkerthet är rätt läskigt ..Hon vill så gärna gå mitt i vägen eller balansera på kanten av trottoaren  ..




Balansgång ...Hmmm ..Ogillar stort ...

Så det bruker oftast bli vagnen tillslut ..

Mysigt i skogen nu tycker jag ..Så lumigt o grönt ..

Ser ut som en troll skog med alla Ormbunkarna ..

Tindra vill så gärna gå överallt men se  det går inte så länge jag går med ..













Äntligen nere ..Strax mot fårglarna ..

Nu går det undan ...







Så spännande med fåglar eller igentligen alla djur gillar hon

Lite mer bröd fåglar !!!!

Själv tyckte jag dom var lite för tama nu ..Kom så nära o inte ett dugg rädda var dom ..

Stora tjen reder sig själv hahaha ..Jag kan ta vagnen sj mamma !!!!

Ächhh då handväskan är enklare än vagnen ...






Blev en lugn dag med härligtväder ..Kanske börjar värmen komma nu ..Hoppas !!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!