Lördagen den 20/6 LEVA !!!

I dag tog vi en lugn dag inne i Visby ..Var strålande sol så vi passade på att hänga på LEVA länge ..Så god buffe dom har o annorlunda sallader ..Den med Rödbeter ,Fetaost var så god ..Ska skriva mer om den sedan ...Är så mysigt där ..Allt är ekologiskt så är en annan typ av männsikor som är där men vad gör det ..Lite dyrare kanske eller nog samma priser som i Stockholm o inne i Visby så det funkar .. Är en stor gård på baksidan så där passar många på att fika eller bara ta det lugnt gå in i butiken deras eller fynda böker ..Vi testade hängmatan ..Oj !!! Va Tindra tyckte det var roligt ...Åkte runt lite mer också på ön men blev inga kort på det tyvärr .Ok ja jag vet ..Min diet o viktminskning är nog helt borta nu ..Får ta tag i det när jag kommer hem igen ..Synd man tyvcker så mycket om man




Så goda bullar har dom ..Med Sirap på ..




Den här tog vi för dagen ..Ville testa buffen ..
















Här är den Salladen jag skrev om ..Så god med Röbetor , Fetaost o Valnötter ..Har för mig att dom även hade i lite grönsallad också ..Ska testa helt klart hemma ...




Liten spilde ut hela sin dricka ..en lika glad är hon ändå ...

Vi gick ut o tog en fika efteråt ..Eller rättaresakt ..Jag fikade o Anders gick o gick o gick med Tindra .Hahaha ..













Bestämnda steg framåt :-) ... På dom här korten ser man den mysiga trägården ..








































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!