Måndagen den 1/6-15 ..Första dagen på Sommar månaden Juni !!!

Härligt !!!!
Äntligen är vi inne i Sommar månadern Juni !!!Nu får vi verkligen hoppas att regnet slutar o sol o värme kommer ..

Samuel brukar ofta sitta o se på olika filmklipp på nättet ..Såna där läskiga som man blir rädd av, Typ någon som hoppar fram hux flux ..Han har skrämt mig massor av gånger med såna ... ...Kolla dom här bilderna på Tindra ..
Tindra: Jag vill också se !!!

Samuel.Ok då men du kan bli rädd..

Tindra:Buuuuuuuuuuuuu jätte rädd ,,Samuel hahaha ..Syskonkärlek <3 ..

Sedan var det dax för Isa att bli rädd hahaha ..

Inte många dagar i skolan nu för barnen /ungdomarna ..Speciellt Jimmie som slutar den här veckan ..Blir spännande att få se hans betyg ..I dag var en sån där dag som jag lära uträtta en massa ärende inte så roligt meen destå bättre när det är gjort ..
Blev en smaskig middag ..Pommes o Hamburgare ..Ja ja vet ..Inte så nyttigt en helt vanlig måndag ..men ibland så får man unna sig :-) ..Och barnen/ungdomarna var mer än nöjda

Tindra ville absolut inte ha Hamburgaren så fick bli lite pommes till henne bara ..Hon hade ändå redan ätit riktigt under dagen ..

Elias gjorde tummen upp för dagens middag ...

Jag vill också sitta påvanlig stol mamma ...

Gott !!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!