Onsdagen den den 17/6 Huddinge o Gotland !!!

I dag passade jag o Jimmie ( Tindra var också med såklart ) att handla in lite han behövde ha till Midsommar o Spanienresan .. Tyckte jag hade så mycket tid men så hux flux var kl 12 o Anders var helt stressad över var vi var ..Skulle vara på flyget om 2 timmar ..
















Hann med allt ändå så resan gick bra ..Fast A hade rätt i att vara stressad ..Bussen ut mot Bromma tog nästan dubbelt så lång tid än i vanliga fall,,Tindra var vaken ca: 5 minuter vid start .:Sedan sov hon ..Gotlands flyg bjöd på Fetsis o godis ..Gulligt även om det var den minsta Festisen jag sett haha .. Men alltid roligt när det är något extra ..Kom ihåg en gång fik jag kaffe på det här flyget ..Innan Tindra kom ..Var så skönt han precis med 2 koppar sedan var man framme ...




Lämnade ett regnigt Stockholm ...




Vid den här tiden sov redan Tindra o då hade vi bara kommit upp i luften över Bromma ...







 Framme ... Var jätte mycket folk för Gotland som flög .Nog många Gotläningar som ville fira Midsommar hemma ..

Väll framme Bjöd dom på Färskpotatis ..Var rätt Grått även här men som tur var inget regn ..

Var är solen ..Tänker nog jag ..Iaf har jag inte en susning varför jag har solglassögonen på "skratt" ..

Framme i Sanda ..Hos Anders föräldrar ..Gungstolen är en favorit för Tindra ..

Och Växthuset är alltid roligt att gå in i ..

Vad ska man säga ..Så fint en äng med Blåklint o Mallmo ..Kryllar av såna ängar här på ön ..Blev tyvärr en mörk bild men syns lite Iaf ..

Och Gottlandsfåren var ute i hagen ...




Hälsade även på Hästarna hos grannen till Anders föräldrar ..

Gulligt bild ..

Eftersom vi inte komemr vara här så länge så passar vi på att göra så mycket som möjligt ..Åkte ut till havet o tog lite bilder ..Är igentligen en Golfbarna där men eftersom ingen av oss är intresserad av golf så brukar vi åka ut o äta eller bara gå runt där ..

Resturangen syns i bakgrunden .. Har nog en av dom bästa utsikter en resturang kan ha ..tyvärr var inte vädret så där jätte fint men en solig dag är det magiskt där ute ..

Tindra passade på att testa Golfbilen ..
Kan det vara ppet tro ...NÄ !!!!! :-)

Började sprika upp lite ...Kanske blir en solig midsommarafton ändå ...



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!