Onsdagen den 27/5-15 Pyssel o fix dag :-)





Go Morgon Onsdag !!!
Startade upp dagen som jag brukar ( nu mera) ..Med Te,vatten,Rån och Protein drink av vanilj ..Allt för att komma i sommarkläderna o en gång för alla komma tillbaka i form ..Har ju bara tagit 2 år snart "suck" ..Men nu ger jag mig inte ..Har gått ner flera kg men vet att det bara är vatten så kämpar på ett tag till ..Äter så klart vanligt också en gång om dagen plus tränar varje vardag ..Så rätt mycket nu ..

I dag tog jag tag i lite pyssel jag hade till Killarnas rum ..Köpte tidigare Kartong boxar ..Så var dax att sätta ihop dom ..

Visst blev dom fina när dom blev klart ..

Perfekt att ha Lego i ..Tills Elias har växt ifrån legot ..Villl säga ..Passar perfekt in i deras New Englands rum ... Dom var verkligen stabila o verkar hålla bra ...




Skönt att få bort dom här blå Ikea backarna ...

Visst blev det skillnad ...

Har tidigare även köpt in lite asommarkläder till liten från Lidl ..Så otroligt bra priser där ..Nuu hoppas jag bara dom håller ett tag Iaf :-) ...

Tindra med sina nya Tajts ..

Har även fixat lite i Vardagsrummet ..Som vanligt flyttar jag om kring saker ,springer på loppisar o fyndar när det är Rea så fort jag har möjlighet  .. Bilder på det kommer i nästa inlägg ...




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!